Mijn lijst met blogs

vrijdag 30 mei 2014

Alweer vrijdag

Als reactie op mijn gepruts met het Ster-in-Ster-blokje schreef Pauline:
"Ik heb hem gewoon gepatched. Niets aan de hand".

Nu was ik al van plan om een tweede poging te gaan wagen en met de woorden van Pauline in mijn hoofd..

Kijk zelf maar:


En dit schreef ik in mijn boek:


Volgens mij is de grootste hobbel nu genomen.

Afgelopen woensdag was de eerste Jane-Bee bij Wietske.
En gezellig dat het was!
De avond daarvoor ging ik een blokje voorbereiden en toen eenmaal alles klaar lag dacht ik: Nou vooruit, 1 stukje probeer ik vast. Het waren ronde vormen en die techniek lag nog vers in mijn geheugen.
Heel mooi werd het. Vooruit nog maar één dan. En toen nog één.
Kortom... het hele blok zat in elkaar die avond :-)

Op de Bee heb ik me toen maar beziggehouden met het aan elkaar zetten van de blokjes.


****************

Nadat ik vorige week mijn Hexagonbloemen weer eens had opgeduikeld uit de kast kreeg ik de smaak weer goed te pakken.
Wat zou het toch leuk zijn als ik de top dit jaar af ga krijgen.

Heel fanatiek maakte ik deze week bloemen,
kijk eens hoe veel:


Mezelf kennende weet ik dat ik dit niet vol ga houden
maar wat zou het toch mooi zijn als er iedere week een stuk of tien bloemetjes bij zouden komen.

Vanavond ga ik ze aan de top zetten en volgende keer zal ik hiervan een foto plaatsen.

Fijn weekend allemaal!





5 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Ik had je blokjes al op het blog van Wietske gespot, ze zijn zo leuk!
    Zou je mij via mijn blog een mailtje willen sturen, dat communiceert wat makkelijker ;-)
    Fijn weekend

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokjes, en de bloemen zijn vrolijk
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige bloemetjes van een hele productieve Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie je wel dat het je gelukt is! Je ster in ster is heel mooi geworden!
    Je hebt werkelijk verrukkelijke werkstukken onder handen, een heerlijk postje vol mooie blokjes en lapjes, ik zit het met een brede glimlach te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen