Mijn lijst met blogs

dinsdag 24 januari 2012

1 + 1 =

Hoeveel keer op een dag zou ik er langslopen? Geen idee, heel vaak in ieder geval. En iedere keer wordt mijn oog weer getrokken naar dat kleine stapeltje met vrolijke kleurtjes. Ook mijn overgrootvader houdt de hele dag een oogje in het zeil.   ;-)


Kijk, dit stapeltje bedoel ik dus:

Het zijn mijn straatjes van de eerste drie weken van dit jaar én de huisjes die deze week al zijn gebouwd. Ik probeer een klein voorraadje op te bouwen, dat komt vast nog wel van pas in weken die gevuld zijn met andere dingen.

Op mijn slaapkamer viel mijn oog op de boekenkast met daarin...
boeken (uiteraard!), stapels van mijn favoriete woontijdschrift, allerlei leuke hebbedingetjes en... ook heel veel troep maar dat kun je niet zijn, dat zit achter het dichte gedeelte van de deurtjes!!
Maar wat ik wil laten zien is dit:
Een HUISJE!!
Ik zag het een tijdje terug bij mijn favoriete winkel en kon het niet laten staan. Een bestemming had ik er nog niet voor maar nu dus wel. Hierin ga ik mijn huisjesvoorraad bewaren. Hoe leuk is dat?!

4 opmerkingen:

  1. Het is een schattig huisje en een geweldig idee om daar de huisjes in te bewaren.
    Groetjes, Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, dus. Mooi huis om je huisjes in te bewaren.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk huisje, een toepasselijke plek om je huisjes in te bewaren. Zelf probeer ik ook vooruit te werken met mijn huisjes. Kan altijd goed van pas komen. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Suuske,
    Bedankt voor je leuke reactie! Je ziet het, ik heb jouw blog ook gevonden en met plezier gelezen. Je huisjes zien er schitterend uit. Wat een kleurenexplosie. Ik zag dat jij ook nog niet zo lang op blogger zit. Ik zal je volgen. Succes met je huisjes en met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen