Mijn lijst met blogs

donderdag 6 juni 2013

Blij

word ik van dit heerlijke weer!
Met mijn hartjestop buiten aan de tafel.
Hij is zelfs al zo groot dat ik hem kan opvouwen.


Blij werd ik ook toen ik deze hartjes zag:


Ik kocht ze bij
'T klein Verschil
een atelier waar mensen met een beperking werken
en hun gemaakte spullen ook verkopen.

*******

BLIJ

was mijn dochter die als model mocht lopen op 
Tilburg Fashion.

De volgende dag las ze dit in de krant:


Wów! Haar debuut ;-) als model
en dan meteen voor meer dan 700 mensen.
Je moet het maar durven..
En wat deed ze het goed
(ja ja, moeder ging uiteraard kijken!)

(en heeel blij was trouwens "haar" ontwerpster,
die won de Tilburg Fashion Award!)

*******

BLIJ

was ook Jules:


met zijn nieuwe schoentjes.

Arme hond...
hij had iets te veel gelopen
en had last van zijn voetzolen.

Met een verzorgende spray
én dus zijn schoenen voor als hij mee uit gaat
moet het met een paar dagen weer over zijn.

*******

Fijne avond!




2 opmerkingen:

  1. Leuk al je blije momenten:-):-)
    Gefeliciteerd met je dochters debuut!

    Je hartjes quilt vind ik vrolijk en lief worden:-)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke hartjes maak je Suzanne, het wordt al een hele lap. Gefeliciteerd met je dochters debuut! Ik hoop dat Juul inmiddels al weer wat lekkerder op de pootjes staat.
    Je bent een no-reply blogger dus ik kan niet reageren op je reactie op mijn blog waarvoor mijn hartelijke dank, als je echt mijn tafelkleedje wilt bekijken, dan vind je het in deze blogpost, helemaal naar beneden scrollen, daar staat een foto: http://pauline-stekje.blogspot.nl/2013/05/say-it-with-flowers.html
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen