Mijn lijst met blogs

donderdag 14 maart 2013

Het Paradijs..

Gisteren was ik in Het Paradijs..

Genieten jullie even mee?


Regelmatig zie ik een foto van dit prachtige pand
op een blog verschijnen.

Voor heel veel quilt(st)ers is dit een Paradijs!

Mijn Paradijs echter, begint achter de voordeur van de buren:



Niet te geloven wat ik daar zag:
kasten bóórdevol stof,
rollen met stof op de grond voor de kasten.

Overal kasten, stoffen en dat allemaal in de meest geweldige kleuren!
Ik kan je zeggen dat ik echt overdonderd was,
ik wist werkelijk niet waar ik moest kijken en waar ik zou beginnen met kijken.

Echt ongelooflijk!





Uit de prachtige Kleurenkakafonie
(haha wat een woord)
koos ik de volgende stofjes:


Heel bescheiden vinden jullie niet?
(Birdblocks staat ook op de beurs in Rijswijk, kan ik daar ook nog wat kiezen)
Oh ja, ik kocht trouwens ook nog een "Zuurstok" met stofjes uit de serie Gypsy Girl
maar de foto was te slecht.


Kan niet wachten om de schaar er in te zetten.

Speciaal voor jullie
(en ook wel een klein beetje voor mezelf)
liep ik nog even binnen bij de buren:




Oók hele mooie stoffen
maar niet zo dat mijn hart er sneller van gaat kloppen.

En dat is toch wat je wil hè,
dat het een feest is om met je lapjes bezig te zijn.

Bovenstaande printjes deden mij een beetje denken aan Oilily,
alleen dan meer ingetogen.

Toch sluit ik het niet uit dat ik hier nog eens een quilt van ga maken,
alleen nu nog even niet..


Voordat ik in de auto stapte,
nog even een foto gemaakt van de gracht
met mooie pandjes.

Een uur later was dit mijn uitzicht:


Wat een verschil hè?!
En dat in zo'n ieniemini landje!











10 opmerkingen:

  1. Suusje toch,

    Waarom heb je me niet gewoon meegevraagd???
    geweldig wat een mooie foto's. Die kleurtjes allemaal onder elkaar. Ben ik nou echt helemaal behept met de felle kleurtjes of laat ik me te veel beïnvloeden door jou?
    Volgens mij heb je een kei gave dag gehad. We kletsen snel weer bij, oké?
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan gewoon een keer samen, ok?
      Nu was het slechts een bliksembezoek :-(
      Weet je dat ik er nog steeds beduusd van ben?!

      Verwijderen
  2. Ik deel je smaak in paradijs, Birdblocks is een geweldige winkel met een super collectie! Veel plezier van je mooie keuze aan stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk een dag in het Paradijs!! Birdblocks is een hele leuke winkel, waar ik graag rondsnuffel! Maar......mijn paradijs is toch bij de buren.........;)
    veel plezier van je aankopen!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stoffen daar. Wat een keuze, bij de buren was ook veel te zien.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp je geluksgevoel helemaal hoor! Wat een prachtige stoffen. Wat leuk dat ze ook in Rijswijk staan, ik ga hun stand zeker bezoeken... Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed he, zo twee quiltwinkels naast elkaar. Voor elk wat wils. En ik vind ze alletwee leuk.

    Leuk dat je het naar je zin hebt gehad in Amsterdam. En volgende keer met Wietske, helemaal gezellig.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik tel de dagen af tot Rijswijk.. zoveel paradijskraampjes naast elkaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stofjes gekocht. Zo zie je dat iedereen zo zijn eigen smaak heeft. Bij de Sampler in Haarlem hebben ze ook veel moderne heldere stofjes en daarnaast ook reproductiestoffen. Dus daar kan je beide kanten uit. Misschien een tip, of is het misschien ver bij je vandaan?
    Groetjes
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk al die mooie stofjes, en ja het is maar net waar je op valt. Zelf hou ik soms van felle vrolijke kleuren soms van meer ingetogen kleuren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen